#Kerstruil : Verzonden

Ik mocht dit jaar een cadeau’tje voorzien voor Fiekefatjerietjes.
Mooie blog en een zeer inspirerernd pinterestbord waar ik zeker nog naar terug ga gaan om enkele recepten uit te proberen 🙂

In mijn enthousiasme om het pakketje op tijd verstuurd te krijgen ben ik vergeten om foto’s van het verstuude pakketje te nemen.
Graag verwijs ik naar de post op haar blog om het pakketje te bewonderen:

kerstruil-gekregen-2-fiekefatjerietjes

Fieke, laat het smaken!

Groetjes
E.

One thought on “#Kerstruil : Verzonden

  1. fiekefatjerietjes 30 december 2015 / 10:50

    Joepie! Ik ben heel erg blij met je pakje, je kan mij geen groter plezier doen met een (vegan) kookboek dat ik nog niet heb! Ik ben vrij kieskeurig, maar dit boek stond op mijn lijstje. Goeie keuze dus! Nog eens heel erg bedankt!!!

    Like

Geef een reactie

