Cursus : week 4 – 5 – 6 – 7

Jammer genoeg vandaag de laatste update voor de cursus “Decoratief in de woning”.
Wegens te weining inschrijvingen gaat de cursus vanaf volgende week niet meer door….
Als alternatief ga ik vanaf aanstaande donderdag naar de cursus “Bloemschikken”
Terug naar waar de eerste cursus die ik ooit volgende.
Hopelijk ben ik het in die 10 jaar niet allemaal verleerd 🙂

Nu even terug naar de voorbije creaties
In week 4 – 5 werkten we aan een zelfgemaakte, nostalgische, doos.
Zelf de dimensies van de doos bepalen, grondplan tekenen van zowel de doos als het deksel, alles uitsnijden en samenplakken om dan de doos aan te kleden…
Ziehier het resultaat :
20151008_211643

Vorige week gingen we creatief aan de slag met eierdozen.
Ik koos ervoor om de roosjes te gebruiken als versiering voor twee kadertjes die nu onze kast sieren met een mooie foto van onze sloebers (hier wel nog een foto van de kadertjes zonder inhoud):
20151008_232138

De laatste les werd gebruikt om de servet techniek aan te leren.
Ik had ervoor geopteerd om canvassen mee te nemen naar de les, maar was stiekem jaloers op mijn medestudent die een dienblad voorzag van een prachtig herfst tafereel
Dit zijn mijn creaties:
20151016_065127                                20151016_065201

20151016_065228                                      20151016_065253

Vanaf volgende week zullen hier dus bloemstukjes verschijnen in plaats van decoratieve creaties.
Al blijven we natuurlijk wel in het stukjes “creatief” hangenHopelijk krijgen we voldoende inschrijvingen bij elkaar om volgend jaar opnieuw te starten met deze cursus.
Ik hoop er allezins van harte op!

Groetjes
E.

Geef een reactie

