Ruilen!

“Wie heeft zin om te ruilen?”  voor ze op haar blog.

Daar was ik wel voor te vinden!
Maar wat ik kon aanbieden? De naaimachine is niet mijn beste vriend en ook breinaalden en ik horen niet samen…
Dus ik stelde voor om een bloemstukje te maken ofwel om koekjes te bakken.
Zou mijn voorstel voldoende zijn voor een ruil?

Een bloemstukje naar Leuven opsturen is praktisch niet haalbaar, dus besloten we de juweeltjes te ruilen voor koekjes.
Vorige week donderdag ging mijn pakje op de post.
Niet veel later kwam het bericht dat mijn pakketje de tocht goed had overleeft en dat de koekjes in de smaak vielen!

Gisteren zat mijn pakketje in de brievenbus.
Ziehier het mooie resultaat van de ruil:
20150209_172718[1]

Twee paarse oorbeeltjes met bijhorende ring!

Een betere foto van de juweeltjes kan je trouwens op haar site terug vinden.

Nummer 44, bedankt voor deze ruil!
Ik ga de juweeltjes met veel plezier dragen!

Groetjes
E.

One thought on “Ruilen!

  1. meisje 10 februari 2015 / 16:07

    En ik ben nog aan het smikkelen en aan het smullen van de lekkere koekjes!
    Een fijne ruil, dankjewel en veel plezier met je juweeltjes 🙂

    Like

Geef een reactie

