Mijn doodgewone dingen

Terug een mooi initiatief van Lilith
Ze kreeg al veel navolging in blogland en ik ga haar nu ook volgen 🙂

De kleine dingen waar ik gelukkig van wordt:

  • Jarno die enthousiast naar de deur van de creche loopt als hij mijn auto ziet stoppen voor het raam
  • Matias als hij lief lacht naar zijn mama
  • De papa zien ravotten met zijn twee zonen
  • De stilte als ik na het werk thuis kom alvorens om de kids te gaan in de creche
  • Gelukte experiment in de keuken
  • Een lege wasmand
  • Wakker worden door mijn wekker om zes uur en beseffen dat Matias ons toch een beetje nachtrust heeft gegund
  • Het bewonderen van een mooie zonsopgang op de autostrade op weg naar het werk
  • Een opgeruimde living, toch  voor zolang het duurt 🙂
  • Eindelijk een hoofdstuk verder komen in het boek dat ik nu aan het lezen ben
    (De Jefferson code van Steve Berry)

Vandaag wordt ik nog extra gelukkig door het bericht dat ik net kreeg van mijn man:
De kindjes zijn beide koortsvrij.
Nu nog zorgen dat papa en mama ook uit de lappenmand geraken.

Prettig weekend!

Groetjes
E.

2 thoughts on “Mijn doodgewone dingen

  1. Inge 26 januari 2015 / 17:07

    Hier ook zo een voorbije week gehad. Geen koorts maar wel allemaal buikgriep… Babyzoon heeft er ruim een week last van gehad.
    Die nachtrust is hier ook zo’n enorm probleem! Ik kan geloven dat je blij bent als je al eens tot 6u rustig kan slapen. Erg toch: voor je kinderen hebt, kun je je niet inbeelden met hoe weinig slaap je soms moet functioneren.
    En die lege wasmand: dat vind ik ook altijd een mooi moment. Jammer genoeg duurt het meestal maar 1 dag.

    Like

    • E. 29 januari 2015 / 11:51

      Bedankt voor jouw reactie!
      Hopelijk zijn alle zieken ondertussen genezen?

      Like

Geef een reactie

