Goede voornemens / doelstellingen

Zowel deze dame als deze madam zetten mij aan het denken.
Ik ben niet zo de dame van de goede voornemens, want meestal zijn ze na een paar weken /maanden al lang in de vergeethoek geraakt.
Toch wil ik ze hier dit jaar op deze blog plaatsen om ze (hopelijk) niet te vergeten en in December te kunnen terugblikken op het resultaat….

  1. Meer tijd maken voor Jarno en Matias
    We zijn allezins goed gestart want vanaf 1/1 werk ik 4/5 door middel van ouderschapsverlof.
    Nu er nog voor zorgen dat die tijd effectief naar de jongens gaat!
  2. Gekoppeld aan het vorige punt:
    Mij minder zorgen maken om het huishouden. Lukt iets vandaagn iet, dan zullen we het morgen wel doen.
  3. Haar punt 3

    3. En hieraan gerelateerd: mij niet meer (of toch alleszins minder snel) opjagen en ergeren wanneer Pieterjan op zijn gemak zit/ligt/hangt in de zetel. Gewoon omdat ik dat zelf niet kan, wil dat niet zeggen dat hij dat niet mag hé… Dus voor ik weer maar eens de neiging heb om te beginnen zuchten of ostentatief met mijn ogen te draaien (oh ja, daar ben ik zéér goed in!), zal ik proberen te denken: gun die lieve jongen toch eens wat rust, De Bock, hij verdient het verdorie.

    Zorgt meteen ook voor mijn punt 3:
    mijn husby laten genieten van de weinige tijd die hij in de zetel kan doorbrengen.
    Doestellingen kunnen dus bij andere bloggers terugkomen 🙂

  4. Meer tijd maken om boeken te lezen:
    Ik neem mezelf voor om 10 boeken te lezen dit jaar.
    Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
  5. Naast tijd nemen voor de kids en tijd nemen om boeken te lezen ga ik toch ook proberen om wat meer tijd voor mezelf te vinden.
    Naar de kapper, even gaan winkelen,…
    Benieuwd of ik er ga in slagen om in 2015 ook eens aan mzelf te denken

Hebben jullie ook goede voornemens / doelstelling gemaakt voor 2015?

Groetjes
E.

One thought on “Goede voornemens / doelstellingen

  1. Inge 11 januari 2015 / 21:41

    Ik ben normaal ook niet zo van de goede voornemens maar het hebben van een blog maakt het wel leuker om er toch eens over na te denken en op te lijsten… En jou lijst is heel herkenbaar, moet ik zeggen:-)

    Like

Geef een reactie

