De eindejaarsvragen

Nu de laatste dag van 2014 een feit is wil ik graag nog even ingaan op haar oproep om de eindejaarsvragen in te vullen
Hier komen mijn antwoorden:

Wat was de gebeurtenis/trend van 2014? 
Het gebeuren van 2014 is makkelijk: de geboorte van onze tweede zoon.
Het leven met twee kleine kindjes is in combinatie met full time werken zwaar, maar ik zou ze niet meer kunnen missen!

Wat zal je zeker bij blijven? 
Onze reis van 3 weken door een deeltje van Europa (Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland).
Na twee jaar zonder reizen (bouwen neemt nu eenmaal veel tijd en budget) heeft de vakantie dit jaar dubbel deugd gedaan. Mooie streken ontdekt, genoten van zon en sneeuw, genoten van de kids.
IMG_0309

Dat 2015 veel meer van dit moois mag brengen!


Wat wil ik zo snel mogelijk vergeten? 
De vele uren die zoon 2 al huilend heeft doorgebracht….
5 uur aan een stuk huilen is niet bevorderlijk voor de mentale toestand van mam, noch van die van papa….

De ontdekking van het jaar?
Euhm, voor mij zal dat toch wel pinterest zijn.
Ik ben misschien een beetje laat met deze ontdekking, maar de inspiratie die ik er opdeed voor Kerst geeft veel zin om hier zeker mee verder te gaan.

Beste tv-programma? 
Nog nooit heb ik een jaar zo weinig tv gekeken als dit jaar.
Op zondagavond zorgde we wel dat we In Vlaame Velden konden volgen


Beste radio-programma? 
Radio wordt hier enkel geluisterd in de auto op weg naar / van het werk
Tijdens die ritten staat Radio 2 Oost-Vlaanderen op.
Zo zijn we meteen mee wat er in de provincide gebeurd 🙂

Beste boek?
Dit jaar heb ik veel minder gelezen dan dat ik zou willen
De bibliothecaresse van Auschwitz is me toch wel het meest bijgebleven van die paar boeken die ik toch kon lezen dit jaar.

Beste film? 
Dit is nog moeilijker dan beste boek, want sinds de geboorte van de eerst zoon zijn we niet meer in de cinema geraakt.
Op onze digicorder staan er nog een aantal films te wachten om hopelijk in 2015 te kunnen bekijken.
Hopelijk kan ik op deze vraag volgend jaar wel een deftig antwoord geven 🙂


Mijn man/vrouw van het jaar? 
De dames achter The gentlemom.
Omdat zij het perfecte plaatje durven doorbreken!


Mijn plannen voor 2015? 
Vanaf morgen start ik met 4/5 werken. Hopelijk brengt deze extra dag thuis meer rust in ons huishouden
Verder wil ik vooral veel tijd doorbrengen met de kids want het is waar: ze worden snel groot!
En natuurlijk ook de tijd nemen om op mijn blog te schrijven!

Wat wens je alle Jarmat-lezers voor 2015?
Ik wens dat al jullie dromen in 2015 mogen uitkomen. Dat jullie kunnen genieten van veel mooie momenten samen met jullie geliefden.
Laat ons hopen dat het een jaar volle positieve momenten mag worden!

Veel plezier met de overgang van oud naar nieuw

en tot de eerste blogspot van 2015!
Groetjes
E.
One thought on “De eindejaarsvragen

Geef een reactie

