Niet goed bezig…

Deze blog is nog maar net gestart of het blijft hier al meer dan een week stil….

De voorbereidingen voor kerstmis, het alleen zorgen voor twee kleine kids terwijl manlief werken is, de was, ….
Het zorgt er allemaal voor dat ik een achterstand had in het lezen van blogs en dus ook in het schrijven op mijn blog.

Even een update:

Op mijn pakje van de kerstruil van Big City Live is het nog even wachten, maar er is mij beloofd dat het pakketje er zeker aankomt.
Ondertussen vond ik wel dit in mijn brievenbus:
IMG_1955

Een cadeau’tje van de organisatrice herself!

De kerstdagen zijn rustig verlopen samen met de familie.
Blijkbaar doen wij hier speciaal door de cadeau’tjes niet te openen op kerst maar pas met nieuwjaar.
Zo krijgen we nog wat extra tijd om het geschikte cadeau te vinden…
Nog 3 cadeau’tjes te gaan….

K hoor de oudste zoon springen in zijn bed
Tijd om hem eruit te halen en dan naar de winkel te gaan (die cadeau’tjes, weet je wel….)
In blogland loopt al een tijd het jaaroverzicht in 10 foto’s
Daar ga ik nu deze middag werk van maken als beide boy’s (hopelijk) in droomland liggen.

Tot gauw!

Groetjes
E.

Geef een reactie

